משלוח חינם לרוכשים מעל ₪990
EN HE RU

מושב עיסוי שיאצו

מושב עיסוי שיאצו מקצועי

עיסוי נקודתי של שיטת השיאצו היא תכונה פופולרית חדשה של מושב עיסוי שיאצו מודרני. אם רק לפני כמה שנים, שילוב של מושב עיסוי ותוכנית עיסוי שיאצו לא היה אפשרי, כיום יכולות העיצוב של ציוד העיסוי הגיעו לרמה חדשה לחלוטין. מה שלא היה זמין עד לא מזמן הפך לאחרונה למובן מעליו.

ניתן לצפות במוצרי מושב עיסוי שיאצו מומלצים כאן:

מושב עיסוי שיאצו - פונקציית עיסוי נקודתי

עיסוי שיאצו שונה באופן משמעותי ממקבילותיו המערביות. עם זאת, הפופולריות שלו הגיעה לשיא של ממש בשנים האחרונות. הטכניקה העתיקה של עיסוי יפני מתורגלת באופן פעיל על ידי מיטב המטפלים בעיסוי בעולם. ניתן לייחס את השיאצו בבטחה לאמנות אמיתית, שאינה ניתנת לכל אחד בתעשיית העיסוי. ביפן הכבוד לשיאצו כה גדול עד שמשרד הבריאות אישר את הטכניקה כחלופה לטיפול רפואי במחלות מסוימות.

תשכחו מהלישה והשפשוף הרגילים לאירופאים ואמריקאים. שיאצו הוא, קודם כל הפעלת לחץ. אם במהלך עיסוי סטנדרטי משתמשים רק בכפות הידיים, הרי שבמהלך שיאצו ניתן להפעיל גם מרפקים, אגרופים ואפילו הברכיים, תלוי בכמה לחץ צריך ליצור. על ידי לחיצה בנקודות מסוימות, מבטל המטפל את חוסר האיזון הקיים בגוף, מה שתורם לשיפור גלוי בבריאות.

האם מושב העיסוי יכול להחליף מעסה?

זה לא סוד שבאופן רשמי המדע די סקפטי לגבי שיאצו, אבל פשוט אי אפשר להכחיש את השפעתו המטיבה על גוף האדם. העניין האחר הוא שזה הופך להיות יותר ויותר קשה למצוא איש מקצוע אמיתי. אך מהיום אתם כבר לא צריכים לדאוג לזה, הרי מושב עיסוי שיאצו יכול לספק לכם את המענה שאתם זקוקים לו. בעלי כסאות עיסוי בפונקציית שיאצו אינם צריכים לדאוג לבעיה של מציאת מומחה ראוי. טכנולוגיות מודרניות עם דיוק מירבי משחזרות את פעולות המעסה שבוצעו במהלך עיסוי ידני, כך שהכורסה לא פחות יעילה ושימושית. יתרה מכך, הודות למערכות מודרניות, הכיסא ה"חכם" מחשב את מיקום נקודות הדיקור בגופו של כל משתמש ספציפי בדיוק גבוה ורק לאחר מכן ממשיך ביישום התוכנית המתוכנתת.

ציוד עיסוי אישי מאפשר לכם ליהנות מההליך הנבחר בשלווה ובפרטיות. שימוש במושב עיסוי שיאצו חוסך לכם את הצורך בעיסוי מטפל, אשר עבור אנשים רבים מהווה יתרון משמעותי. כסאות עיסוי של Relax Market לא רק ישפרו את הבריאות שלכם ויעזרו להתמודד עם מחלות רבות, אלא גם יביאו שמחה והנאה!

מושב עיסוי שיאצו

אתם יכולים להציץ באתר האינטרנט עוד היום

אנחנו יכולים להמשיך ולהגיד לכם כמה זה חשוב להתייחס לגוף, אבל אנחנו גם יכולים לעזור לכם לקרוא את כל מה שאתם צריכים בעצמכם, דרך אתר האינטרנט. תוכלו לבחון את המוצרים השונים ולמצוא את הפתרונות המתאימים בדיוק עבורכם. אם יהיו לכם שאלות, הנציגים שלנו ישמחו לענות לכם בעל שעה. 

Relax Market הם הכתובת החדשה שלכם

חשוב לנו לספק לכם את המכשירים המתקדמים בתחום, כל פעם מחדש. לכן אנחנו עושים את כל המאמץ להביא לכם את החידושים מעבר לים ולהיעזר במיטב המוחות כדי להמשיך ולפתח, מוצרים שיהפכו את החיים שלכם טובים יותר ונוחים יותר. לשאלות נוספות, אנחנו זמינים בטלפון ובאתר. 

ניתן לעקוב אחר הפעילויות שלנו גם בעמוד הפייסבוק שלנו או באינסטגרם שלנו.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים להתנסות חינם

מכשיר עיסוי לרגליים

מכשיר עיסוי לרגליים

מכשיר עיסוי רגליים יכול להתאים לכל אחד. למי שאינו יודע בכפות הרגליים שלנו יש נקודות אנרגיה המשפיעות על כל מה שקורה בגוף שלנו. כך שאם

קרא עוד »
כורסאות עיסוי מבצע

כורסאות עיסוי מבצע

טווח המחירים של כורסאות עיסוי יכול להגיע למחירים מרקיעי שחקים ולכן חיפוש אחר כורסאות עיסוי מבצע יכול להיות פתרון נהדר עבורכם. אם אתם מחפשים כורסת

קרא עוד »
מושב שיאצו

מושב שיאצו

מושב שיאצו הוא סוג של כיסא עיסוי המשתמש בשילוב של חום, רטט ודחיסה כדי לסייע בהפחתת כאב ומתחים. שם זה מגיע מהמילה היפנית "שיאצו" שפירושה

קרא עוד »

יכול לעניין אותך גם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן